فروش دستگاه لیزر موهای زائد و تجهیزات پزشکی زیبایی در ایران

تماس با ما

تماس با ما
جهت تماس با شرکت واردکننده و فروشنده اصلی تجهیزات پزشکی لیزر پوست و مو و لیزر موهای زائد الکساندرایت و دایود با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ایران میتوانید از طریق تکمیل فرم زیر اقدام نمایید . این اطمینان به شما داده میشود که کلیه پیامهای ارسالی بررسی شده و در صورت نیاز پاسخ دهی لازم صورت خواهد پذیرفت .
شرکت پیشرو طب پرشیا به نشانی دفتر مرکزی ، تهران ، خیابان دکتر فاطمی غربی ، بعد از تقاطع خیابان جمالزاده شمالی ، روبروی سفارت پاکستان ، خیابان پروین ، کوچه نادر ، پلاک ۲۹ ، واحد 7 می باشد . مراجعه صرفا با هماهنگی قبلی همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر و پنجشنبه ها از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر امکان پذیر می باشد . همچنین در کلیه ایام تعطیلات و مناسبات رسمی کشور شرکت پیشرو طب پرشیا نیز تعطیل می باشد .
جهت دریافت کاتالوگ محصولات و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با واحد مشاوره و فروش شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند، خرید کلیه محصولات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال کلیه تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی واقعی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .
تماس با واحد مشاوره : ۸۶۰۲۸۴۰۹-۰۲۱
تماس با واحد فروش : ۸۶۰۲۹۳۷۸-۰۲۱