فروش دستگاه لیزر موهای زائد و تجهیزات پزشکی زیبایی در ایران

آیا ضخیم شدن مو پس از انجام لیزر موهای زائد وجود دارد

آیا ضخیم شدن مو پس از انجام لیزر موهای زائد وجود دارد

یکی از مسائلی که در خصوص عوارض لیزر موهای زائد مطرح می گردد، ضخیم شدن موهای زائد است. باید گفت که امکان رخ دادن این مشکل به ندرت و با درصد کمی وجود دارد ولی نمی توان گفت که اصلا این موضوع امکان پذیر نیست.

علت رخ دادن این اتفاق به سبب افزایش فشار خون در زیر پوست به دلیل شرایط ایجاد شده پس از انجام لیزر می باشد. بدین مفهوم که در واقع گردش خون بعد از انجام لیزر در سطح پوست افزایش می یابد و این مسئله  باعث ضخیم شدن موهای بدن در برخی موارد می گردد.  ولی نکته مهم این است که این اتفاق به ندرت رخ می دهد و بیشتر در خصوص افرادی که مشکلات هورمونی دارند، رخ خواهد داد.

بنابراین بهتر است اینگونه بیان کنیم که با انجام برخی نکات می توان همین احتمال بسیار کم را نیز ناچیزتر کرد بدین گونه که قبل از انجام لیزر موهای زائد حتما مشکلات هورمونی را با انجام برخی آزمایش ها شناسایی و برطرف نمود.  نکته دیگری که می توان برای جلوگیری از این مسئله به کار برد انتخاب یک دستگاه و شیوه مناسب و متناسب با رنگ پوست و موهای بدن می باشد که اینکار نیاز به مراجعه و مشورت با پزشک متخصص و مجرب دارد. یعنی با اینکار می توان امکان این رخ داد را به حداقل رساند. استفاده از دستگاه های مناسب با تکنولوژی روز  نیز در انجام بهتر و موثرتر لیزر موهای زائد و همچنین کم شدن عوارض آن نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است.